Klantenservice

Wij verkopen uitsluitend online. 

Kliklijstkoopjes is een onderdeel van Albyco Nederland b.v. 

Heeft u hulp nodig bij uw keuze of heeft u een vraag, neem dan contact op met onze klantenservice. Op werkdagen zijn wij tussen 8:15 en 17:15 bereikbaar via verschillende kanalen.

Bekijk al onze contact/bedrijfsgegevens

Neem direct contact op










Veelgestelde vragen

Vragen over uw bestelling

  • Het bestelproces

    Zodra je jouw keuze hebt bepaald en op de button ‘in mijn winkelwagen’ hebt gedrukt, kom je in de kassa-omgeving. Hier wordt duidelijk aangegeven wat het te betalen bedrag is. Op deze pagina kun je je opdracht bevestigen door op ‘bestelling afronden’ te klikken. In het daaropvolgende scherm kun je je gegevens achterlaten. Bij de daaropvolgende stap selecteer je de verzendmethode, gevolgd door de betaalmethode op het daaropvolgende scherm. Op het voorlaatste scherm zie je alle gegevens op één pagina, zoals je eigen gegevens en de gegevens van de betreffende order. Zodra je op ‘kopen’ klikt is de order definitief.
  • Herroepingsrecht

    Na ontvangst van je bestelling heb je een zogeheten ‘herroepingsrecht’. Dit houdt in dat je onder bepaalde voorwaarden het recht hebt om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, en zonder opgaaf van redenen je bestelling te annuleren. Het herroepingsrecht geldt voor het beoordelen van de producten (om te kijken of je ze wilt houden). Je mag de producten beoordelen/gebruiken zodat dat in een winkel ook mogelijk is. Indien daar schade door aan de producten ontstaat, komt deze waardevermindering voor jouw rekening. Na je melding heb je 14 dagen de tijd om de bestelling aan ons te retourneren. De kosten van de bestelling worden inclusief verzendkosten aan je vergoed, maar de kosten voor het retourzenden (uitgaande van een standaard pakket zijn deze gelijk aan de verzendkosten) komen voor jouw eigen rekening. Terugbetaling vindt vervolgens plaats binnen 14 dagen na ontbinding van de koop, maar niet eerder dan dat wij de producten retour hebben ontvangen of totdat je kunt aantonen de producten te hebben verzonden. Bij het retourzenden dien je altijd te vermelden dat het om een ‘retour’ gaat en je dient het in een zo origineel/oorspronkelijke mogelijke verpakking retour te sturen. Het bedrag wordt terugbetaald in met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is betaald.Voor meer informatie (artikel 6 en 10) en het modelformulier (onder aan de pagina) kun je onze algemene voorwaarden raadplegen. Het modelformulier kun je gebruiken om een retour binnen de eerste 14 dagen aan te melden.
  • Retourneren

    Producten kunnen worden geretourneerd op basis van het herroepingsrecht.Heb je hier vragen over, dan kun je contact opnemen met de afdeling support op 0162-486281
  • Veilig online betalen

    Veilig en snel een betaling uitvoeren via Mollie.
    Albyco maakt gebruik van Mollie, een overkoepelend betalingssyteem voor iDeal, Mastercard, VISA, Maestro, Bancontact / Mister Cash. Met Mollie kunt u veilig en snel een betaling uitvoeren in uw eigen taal.
    Albyco biedt een breed scala aan betaalmogelijkheden om het gebruiksgemak van de webwinkel te verhogen. Bij Albyco kunt u betalen met de volgende  betaalmethoden tijdens de bestelprocedure van onze webwinkel.
    iDeal Vooruitbetalingen via uw eigen bank met iDeal. Met iDeal kunt u veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen in een vertrouwde omgeving, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.PayPal Met PayPal kan iedereen met een e-mailadres snel, veilig en internationaal online betalingen verzenden en ontvangen via creditcard of bankrekening. PayPal-leden kunnen met PayPal snel en eenvoudig aankopen doen op www.albyco.comBelgië De online betaalmethodes die voor onze klanten uit België beschikbaar zijn: Belfius, KBC/CBC en ING Homepay.Duitsland Voor onze Duitse klanten is tevens Giropay en Sofort Banking mogelijk. Deze tonen veel overeenkomsten met het Nederlandse iDeal en is mogelijk bij de meeste Duitse banken waaronder Sparkasse en Postbank. Sofort Banking kan in 13 Europese landen worden gebruikt.Bankoverschrijving Heeft u geen bankrekening die geschikt is voor iDeal of PayPal, dan kunt u ook via een bankoverschrijving betalen. Maak het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van Albyco, onder vermelding van het ordernummer. Zodra uw betaling binnen is, nemen wij uw order in behandeling.
  • Verzendingen

    Alle leveringen worden verstuurd via GLS. 
Indien je bestelling wordt verwerkt als ‘partijenpost’ ontvang je géén Track & Trace code. Als we een track & trace code verkrijgen, ontvang je een e-mail met het Track & Trace code. Gelieve 24 uur te wachten, voordat je je richt tot onze klantenservice.Voor verzendingen binnen Nederland berekenen wij € 4,95 incl. btw vrachtkosten, orders boven € 50,00 worden franco verzonden.Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd. Als je op werkdagen voor 15:00u. besteld, word je order dezelfde dag nog verstuurd.Wij zullen je tijdens je bestelling op de hoogte houden van de status.
  • Retourneren van apparaten

    Kliklijstkoopjes biedt de mogelijkheid om uw ‘oude of gebruikte’ elektrische of elektronische inbind- of lamineermachines in te leveren na de aflevering van nieuwe apparatuur. We bieden daarvoor de mogelijkheid de machines binnen redelijke termijn na verkoop op te halen. U kunt hiervoor een bezoekafspraak plannen via onze klantenservice, telefoonnummer 0162-486281 of via e-mail verkoop@lamineerkoopjes.nl.Uiteraard kunt u uw apparaten ook zelf aanbieden via de gemeentelijke afvalstraat.Een overzicht van inleverpunten kunt u hier vinden.
  • Klachtenprocedure

    Heeft u onverhoopt een klacht over onze producten of dienstverlening? Neemt u dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Wij kunnen uw klacht dan in behandeling nemen en onze uiterste best doen om deze naar tevredenheid voor u op te lossen.Zodra wij een klacht hebben ontvangen, ontvangt u van ons per e-mail een ontvangstbevestiging. Vervolgens sturen wij u binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.U kunt uw klacht kenbaar maken via verkoop@lamineerkoopjes.nl o.v.v. van het onderwerp ‘Klacht’.

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

  • Wettelijke Garantie

    Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie is een waarborg dat een product dat u hebt gekocht goed werkt. Een consument heeft recht op een deugdelijk product. Een product moet voldoen aan de verwachtingen die de consument ervan mag hebben. Voldoet een product niet aan wat een consument redelijkerwijs mag verwachten op basis van de koopovereenkomst? Dan kan er sprake zijn van ‘non conformiteit’.