Klachtenprocedure

Heeft u onverhoopt een klacht over onze producten of dienstverlening? Neemt u dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Wij kunnen uw klacht dan in behandeling nemen en onze uiterste best doen om deze naar tevredenheid voor u op te lossen.Zodra wij een klacht hebben ontvangen, ontvangt u van ons per e-mail een ontvangstbevestiging. Vervolgens sturen wij u binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.U kunt uw klacht kenbaar maken via verkoop@lamineerkoopjes.nl o.v.v. van het onderwerp ‘Klacht’.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)